Sunday, August 19, 2007

盡興的一天

今日進行o左一樣好耐好耐無做過o既活動,就係釣魚

事緣,老婆o既朋友不嬲都有攪開釣魚團,由於仲未到出海o既時間,所以今次去魚塘釣兼燒烤,就搵埋我地幾個人一齊去。結果今朝晨咁早就出發,八點半o係關閘等,跟手坐專車去橫琴。成班一行廿幾人,包o左個魚塘仔去釣,最初去到都以為無得釣多,點知朋友仔原來帶o左幾支「竹」,無錯,係「竹」,佢地係咁形容o的唔知幾多錢o既魚杆。

其實我咁大個仔都未試過真真實實咁用支竹去釣魚,用魚排o係碼頭邊抽下抽下就試得多,見人地用竹去釣,我就一次都未試過,最多都只係打機試過o者,今次終於有機會啦!我地今次主要係用蝦做餌再加浮標,初初都係老婆釣多,因為佢比我更鍾意釣魚,又唔知點解佢用果支竹又真係好多魚上釣,一黎頭兩單就佢中晒。佢釣o左一陣肚餓就去燒野食,終於到我啦。一黎放低半個鐘左右,跟住就發覺中呀,一釣返黎原來係大星鱸黎,抽o左一半o的人驚我攪唔掂,所以就幫我手抽,好開心呀,未試過釣到咁大條魚o架 :D 仲要第一次用竹釣就咁大條魚,簡直令人震奮。

跟住就一邊食一邊釣,結果就曬到成個「關公」咁,有個紅鼻子添呀,哈哈!真係好耐無試過玩得咁開心,最後玩到六點幾先收檔。我就只係釣到三條魚,老婆反而釣到十條。不過今日真係好盡興,好耐好耐都未試過玩得咁開心! :D

No comments: